Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
četrtek, 16. maj 2024
09:00 Delavnica Pomen gibanja s prikazom aktivnega odmora, OZRK Novo mesto
11:00 Izdelava prošnje za delo v nemščini, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola Novo mesto
13:00 25 let oblikovanja in likovnega ustvarjanja, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola EŠ Novo mesto
15:00 Srečanje starejših krajanov KS Drska, OŠ Drska Novo mesto
17:00 Delavnica izdelave svečk iz odpadnega olja, CIK Trebnje
VečBela krajina
četrtek, 16. maj 2024
10:00 Kviz mladih članov Rdečega križa, KD Gradac
10:30 Odprtje knjižne police, Dom paraplegikov Semič
17:00 Dobrodelna prireditev "Pojem, plešem in igram, da se v Ankaran podam", KC Semič
17:00 Delavnica ročnih del, Krajevna knjižnica Semič
19:00 Zlato jabolko svobode - predavanje dr. Darje Pavlič o vojnih pesmih Otona Župančiča, Spominska hiša Otona Župančiča Vinica
VečPosavje
četrtek, 16. maj 2024
19:30 Slavnostno odprtje Tednov ljubiteljske kulture 2024, Posavski muzej Brežice
petek, 17. maj 2024
12:00 - 19:30 3. mednarodni rokometni turnir veterank in veteranov, ŠD Dobova
19:00 Pesem Posavja 2024 - 1. koncert, grad Brestanica
19:00 Koncert orkestrov in zbora Glasbene šole Brežice, Grajsko dvorišče Brežice
Več15.9.2023 | 14:10 | STA; M. K.
Ljubljana/Novo mesto - Na Websi dnevu so s podelitvijo 33 nagrad websi včeraj tradicionalno končali celoletni projekt Websi Digitalni presežki Slovenije 2023. Letos se je prijavilo rekordnih 206 projektov, so sporočili organizatorji. Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, ki je slavila že lani, naj naročnik pa podjetje Atlantic Grupa.
Za generalnega Websi prvaka je strokovna in poslovna žirija pod vodstvom izvršnega direktorja A1 Slovenija Lovra Peterlina izbrala projekt Pozor! Čist' hud pes! & Dogstagram podjetja Mercator ter agencije Herman & partnerji.
Nagrado za naj digitalno kampanjo je prejela kampanja Ultraheroj pod vodstvom A1 Slovenija, agencije Shift in Drom Agency (novomeška agencija, ki se je nekoč imenovala Mediodrom), najučinkovitejši digitalni projekt pa je postal Shareplanica = Čista kraljica!, ki sta ga zasnovala Mastercard in Agencija 101. Naziv naj digitalec leta 2023 je prejel direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit Andraž Štalec.
Po mnenju žirije najboljšo uporabniško izkušnjo predstavlja Merkurjeva AI asistentka M.AI.A (Merkur trgovina, Agencija 101), najbolje oblikovana je bila prenovljena spletna stran Talking Tom & Friends (Outfit7 Limited, CNJ). Nagrado za najboljšo vsebino pa je prejela Argeta: Juniorjev zgodbarček (Atlantic Grupa, Luna\TBWA).
Podelili so še nagrade v več kategorijah, med drugim v turizmu, telekomunikacijah, spletnih trgovinah, mobilnih aplikacijah, medijih in finančnem sektorju, kjer se omenjena novomeška agencija še nekajkrat pojavlja med nagrajenci.
Poslanstvo projekta Websi je dokumentirati, ovrednotiti in širši javnosti predstaviti projekte in njihove ustvarjalce, ki predstavljajo prerez aktualnega stanja na področju slovenskega digitalnega komuniciranja, ter nagraditi tiste, ki pomembno prispevajo k dvigovanju njegove ravni, poudarjajo pri Websiju.
Organizator projekta je Zavod za digitalno odličnost Websi, nagrade pa so letos podelili dvanajstič.
Slika 1: Podelitev nagrade za naj digitalno kampanjo (Foto: Zavod WEBSI)
Povezane objave
Ocene komentarjev