Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
nedelja, 19. maj 2024
10:00 - 22:00 Renesančna Soteska, Hudičev turn Soteska
11:00 Slovesnost ob 80. obletnici osvoboditve mesta Trebnje, spominski park pred občino Trebnje
18:00 Art kino: Duhovnica, KCJT Novo mesto
20:00 Art kino: Zajeti v izviru – Slovenski otroci Lebensborna, KCJT Novo mesto
ponedeljek, 20. maj 2024
07:00 - 11:00 Krvodajalska akcija za krajane Birčne vasi in Majde Šilc, bolnišnica Novo mesto
VečBela krajina
nedelja, 19. maj 2024
10:00 - 22:00 Vinska vigred v Metliki, različna prizorišča Metlika
10:00 Memorial Ivana Vidmarja – 20. pokal Bele krajine v zračnih bojih, Modelarsko letališče Drage pri Semiču
ponedeljek, 20. maj 2024
18:00 Čebela Medela - otroška predstava, KC Semič
torek, 21. maj 2024
17:00 - 19:00 Svetovalna točka Pokolpje, knjižnica Semič
18:00 Skupna razstava Talenti – razstave mladih likovnikov, Upravna enota Črnomelj
VečPosavje
nedelja, 19. maj 2024
17:00 Komedija dramske sekcije KD Leskovec pri Krškem ''Denar z neba'', OŠ Leskovec pri Krškem
18:00 Pesem Posavja 2024 - 3. koncert, cerkev Sv. Roka Brežice
19:00 Koncert mednarodne glasbene skupine Seventh Station, Grajsko dvorišče Brežice
ponedeljek, 20. maj 2024
17:30 Premiera baletne predstave PD Imani za otroke ''Sneguljčica in 7 palčkov'', Dom kulture Brežice
18:00 Javno vodstvo po občasni razstavi Stary ob svetovnem dnevu čebel, Mestni muzej Krško
Več18.11.2021 | 16:00
Delavnico bo vodil Radoš Skrt.
Vsebina delavnice:
V sklopu delavnice bomo obdelali vso teorijo in prakso glede Google Ads. Skupaj bomo šli skozi celoten postopek kreiranja oglasov in kampanj, kar pomeni, da bo po delavnici vsak slušatelj sposoben kreiranja lastnih Google Ads kampanj.
Izobraževanje bo vključevalo naslednje vsebinske sklope:
Pomen iskalnega marketinga
Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj
Kako do pravilne strukture oglaševalskega računa (kampanje, oglasne skupine, oglasi)?
Nastavitve kampanj
Pisanje oglasov
Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?
Kdaj uporabiti široko ujemanje, kdaj frazno in kdaj natančno ujemanje ključnih besed?
Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?
Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?
Kako se izračuna AdRank?
Kako merimo konverzije in kakšen je sprejemljiv strošek na konverzijo?
Vzpostavitev akcij ponovnega trženja (remarketing)
Kreiranje dinamičnih oglasov
Kako lahko s pravilno nastavitvijo placementov pri display oglaševanju prihranite veliko denarja?
Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava poročil
Mag. Radoš Skrt je specialist za Google in Facebook oglaševanje ter za optimizacijo spletnih strani (SEO). Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Med leti 2007 in 2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je bil s svojo ekipo odgovoren za poslovanje spletnih trgovin Dormeo, Top Shop, Delimano, Kosmodisk, Wellneo in Walkmaxx, ki so vsako leto ustvarile nekaj milijonov evrov prometa.
❗ Število mest je omejeno, udeležba pa brezplačna ❗
OBVEZNA PRIJAVA ⏩ https://forms.gle/AdKGRRHKQYQH4MWg6
Povezane objave
Ocene komentarjev