Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
petek, 3. maj 2024
12:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
20:00 Jazz večer: Katja Koren, LokalPatriot Novo mesto
sobota, 4. maj 2024
06:30 Pohod na Golico in Španov vrh, zbor pred Tušem Novo mesto
10:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
10:00 Vodena vadba na Trim stezi Novo mesto, Olimpijski center Novo mesto
VečBela krajina
petek, 3. maj 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
sobota, 4. maj 2024
08:30 Akcija Občanka (pregled dojk), ZD Metlika
nedelja, 5. maj 2024
10:00 Prireditev ob 80. obletnici bombardiranja Dragatuša, Dragatuški plac Dragatuš
ponedeljek, 6. maj 2024
11:00 Prireditev ob dnevu slovensko-britanskega prijateljstva, pri spominski plošči zaveznikom Gornji Suhor
torek, 7. maj 2024
16:30 Bralni klub, Krajevna knjižnica Semič
VečPosavje
sobota, 4. maj 2024
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
19:00 Recital: Jan Volčanšek, Viteška dvorana Brežice
nedelja, 5. maj 2024
17:00 Sprehod po muzeju: muzejski donatorji - ožilje muzeja - Franc Černelič in Lovro Jurečič, Posavski muzej Brežice
ponedeljek, 6. maj 2024
10:00 - 14:00 Dan odprtih vrat, porodnišnica Brežice
torek, 7. maj 2024
19:00 Literarni večer (Srečko Kosovel), Posavski muzej Brežice
Več5.5.2015 | 12:05 | M. M., foto: Revoz
Novo mesto - Včeraj je s proizvodnih trakov novomeškega Revoza zapeljal zadnji clio druge generacije, ki so ga v dolenjski prestolnici izdelovali od marca leta 1998. V več kot 17 letih je v tovarni tako nastalo skupaj 1.490.607 omenjenih vozil.
Kot so danes sporočili iz Revoza, je proizvodnja clia druge generacije stekla sočasno z drugima dvema Renaultovima tovarnama – francoskim Flinsom in španskim Valladolidom, kar je bilo prvič v zgodovini, saj je pred tem Renault Revozu zaupal proizvodnjo že uveljavljenih modelov. S cliom II se je tovarna močno posodobila, predvsem robotizirala. Z njim se je začelo obdobje velike rasti, ko so zaradi velikega povpraševanja na trgu uvedli nočno izmeno (stalna nočna izmena je bila takrat velika novost v slovenskem prostoru), prvič presegli magično številko 100.000 izdelanih vozil na leto, med prvimi tako v Sloveniji kot v Renaultu pridobili okoljski certifikat ISO 14001 itd.
»Clio II je za zgodovino Revoza izrednega pomena, z njim smo dosegli največji razvoj in številne rekorde. Pomembno je, da na tej poti konkurenčnosti in učinkovitosti vztrajamo tudi v bodoče,« je ob tem povedal predsednik uprave Revoza Patrice Haettel.
Clio II je dolga leta neutrudljivo vztrajal na evropskem tržišču, tudi potem ko ga je izdelovala samo še novomeška tovarna in so se na evropskem trgu pojavile nove generacije tega modela. Zaradi nove evropske zakonodaje pa ga od začetka leta 2013 dalje na evropskem trgu ni bilo več mogoče prodajati, medtem ko je bilo povpraševanje na severnoafriškem trgu še vedno veliko. Prav ta trg, predvsem Alžirija, je pozitivno presenetil in še za nekaj let podaljšal proizvodnjo omenjenega modela. Clio II je presegel vse svoje komercialne načrte in se iz Revoza ponosno poslavlja, posebno različico clia II - clio mio pa izključno za lokalno tržišče še vedno izdelujejo v tovarni Cordoba v Argentini, so še zapisali v sporočilu za javnost.
Slika 1: Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II
Slika 2: Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II
Slika 3: Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II
Povezane objave
Ocene komentarjev