Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
sreda, 26. junij 2024
10:00 Počitniška sreda v muzeju: Bomo zmogli? Bomo, ja!, Dolenjski muzej Novo mesto
četrtek, 27. junij 2024
10:00 Rudi Potepuški – festival ulične umetnosti (cirkuške delavnice, klovnovski cirkus, predstava za odrasle ...), Glavni trg Novo mesto
19:00 Jure Ivanušič: Od tišine do glasbe, KD Mirna
petek, 28. junij 2024
10:00 Rudi Potepuški – festival ulične umetnosti (cirkuške delavnice, ulično gledališče, koncert ...), Glavni trg Novo mesto
17:00 Dolenjski dnevi na Krki - Most Fest, peš most pri OŠ Vavta vas
VečBela krajina
sreda, 26. junij 2024
13:00 - 15:00 Delavnica - LAS, Kamp Podzemelj
18:00 Srečanje bralnega kluba: Afonso Cruz - »Kokoschkova lutka«, Ljudska knjižnica Metlika
19:00 Koncert kitarskega dua Črnobelo, cerkev Sv. duha Črnomelj
četrtek, 27. junij 2024
13:00 Delavnica LAS, Kamp Podzemelj
19:30 Slovenski kitarski kvartet, grajsko dvorišče Metlika
VečPosavje
sreda, 26. junij 2024
10:00 Dan muzeja - 75 let Posavskega muzeja Brežice in odprtje razstave Muzejski donatorji - ožilje muzeja, Posavski muzej Brežice
četrtek, 27. junij 2024
09:00 - 13:00 Poletna grajska dogodivščina, Posavski muzej Brežice
18:00 Štovičkov dan - dan odprtih vrat, atrij Mencingerjeve hiše Krško
19:00 Koncert MePZ in moške pevske skupine "Fantje" iz Društva Slovencev Kredarica, Novi Sad, Viteška dvorana Brežice
19:00 Premiera gledališke igre W. Shakespearea ''Milo za drago'' (Društvo Trg Sevnica), grad Sevnica
Več16.6.2023 | 12:45 | STA; M. K.
Portorož - Na 32. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) so sinoči razglasili nagrajence. Agencija leta je ponovno postala agencija Shift, znamka leta pa Burek Olimpija. Med zmagovalci sta v različnih kategorijah še družbi Moment Collective in Sloboda. Nagrado oglaševalska osebnost je, kot smo že napovedali, prejel Aleš Muhič, oglaševalec leta 2022 je zopet Mercator.
Letošnji SOF je v dveh festivalskih dneh, 14. in 15. junija, v Avditoriju Portorož povezal več kot 1300 domačih in tujih udeležencev, so po podelitvi nagrad sporočili organizatorji. Festivalski utrip je zaokrožila Zlata noč, slavnostna zaključna prireditev, kjer so v četrtek zvečer razglasili prejemnike oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.
Agencija Shift je drugo leto zapored postala agencija leta, znamka leta pa je Burek Olimpija. Kot najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je slavila družba Moment Collective, najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa je postala družba Sloboda.
Nagrado oglaševalska osebnost je prejel direktor trženja v medijski hiši Pro Plus Aleš Muhič. Naziv oglaševalec leta 2022 pa je drugo leto zapored prejelo podjetje Mercator.
Zmagovalki natečaja za mlade kreativce sta postali Sara Grmek in Lara Oset, ki bosta tako odpotovali na tekmovanje Young Lions v francoski Cannes.
Podelil so tudi dve veliki nagradi, 20 zlatih in 30 srebrnih nagrad. Veliki nagradi sta prejeli kampanja Hofer cena, ki jo je za podjetje Hofer ustvarila agencija Publicis Groupe/Saatchi&Saatchi, in kampanja Burekuna, ki je delo Agencije 101 za Burek Olimpija.
Dela je ocenjevala 13-članska žirija, ki ji je predsedovala Petra Krulc.
SOF tradicionalno organizira Slovenska oglaševalska zbornica. Letos je bil poudarek na moči kreativnosti ter njeni vlogi pri ustvarjanju učinkovitih poslovnih in oglaševalskih rešitev.
Slika 1: Novomeščan Aleš Muhič je oglaševalska osebnost leta. (Foto: SOF)
Povezane objave
Ocene komentarjev