Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
četrtek, 16. maj 2024
09:00 Delavnica Pomen gibanja s prikazom aktivnega odmora, OZRK Novo mesto
11:00 Izdelava prošnje za delo v nemščini, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola Novo mesto
13:00 25 let oblikovanja in likovnega ustvarjanja, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola EŠ Novo mesto
15:00 Srečanje starejših krajanov KS Drska, OŠ Drska Novo mesto
17:00 Delavnica izdelave svečk iz odpadnega olja, CIK Trebnje
VečBela krajina
četrtek, 16. maj 2024
10:00 Kviz mladih članov Rdečega križa, KD Gradac
10:30 Odprtje knjižne police, Dom paraplegikov Semič
17:00 Dobrodelna prireditev "Pojem, plešem in igram, da se v Ankaran podam", KC Semič
17:00 Delavnica ročnih del, Krajevna knjižnica Semič
19:00 Zlato jabolko svobode - predavanje dr. Darje Pavlič o vojnih pesmih Otona Župančiča, Spominska hiša Otona Župančiča Vinica
VečPosavje
četrtek, 16. maj 2024
19:30 Slavnostno odprtje Tednov ljubiteljske kulture 2024, Posavski muzej Brežice
petek, 17. maj 2024
12:00 - 19:30 3. mednarodni rokometni turnir veterank in veteranov, ŠD Dobova
19:00 Pesem Posavja 2024 - 1. koncert, grad Brestanica
19:00 Koncert orkestrov in zbora Glasbene šole Brežice, Grajsko dvorišče Brežice
Več12.4.2024 | 13:30 | Dragana Stanković
Novo mesto - Srednji del tretje razvojne osi od Celja do Novega mesta je v primerjavi s severnim delom, kjer so se dela že začela, in južnim, kjer je po izdaji gradbenega dovoljenja postopke ustavila tožba civilne iniciative, najdlje od gradnje. Postopek je še vedno v fazi načrtovanja oziroma izbire trase. Da bi zadevo pospešili, so se župani občin, skozi katere naj bi potekala trasa, povezali in se konec februarja sestali v Laškem. Državi sporočajo, da se strinjajo z različico trase, ki vključuje Sevnico in Trebnje.
Natančen potek trase dvopasovnice torej še ni določen. Jasno je le, da so se občine poenotile glede poteka trase. Kot pojasnjuje trebanjska županja Mateja Povhe, naj bi del trase potekal od Zidanega Mosta mimo Radeč do Sevnice, proti Mokronogu, nato po mirnski obvoznici, ki se že gradi, in po regionalni cesti do meje z občino Trebnje, kjer zavije na za zdaj še gozdno območje in se konča na krožišču Grm pri Trebnjem. Ta različica, ki jo je kot možnost v zadnji študiji variant nakazala tudi država, je torej sprejemljiva za vse omenjene občine, poleg tega je tudi stroškovno primernejša v primerjavi s prvotno različico, ki poteka mimo Šentjanža in Krmelja proti Šmarješkim Toplicam.
S predlogom trase srednjega dela tretje razvojne osi, ki vključuje Sevnico, Trebnje, Mokronog in Mirno, občine zadovoljne – Dvopasovnica se izogne Šmarješkim Toplicam – Časovnica še ni znana
Celoten članek lahko preberete v elektronski obliki Dolenjskega lista.
Slika 1: Predlog trase srednjega dela tretje razvojne osi (označen z modro barvo) upošteva želje občin. (Foto: Občina Laško)
Povezane objave
Ocene komentarjev