Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
četrtek, 16. maj 2024
09:00 Delavnica Pomen gibanja s prikazom aktivnega odmora, OZRK Novo mesto
11:00 Izdelava prošnje za delo v nemščini, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola Novo mesto
13:00 25 let oblikovanja in likovnega ustvarjanja, Ekonomska šola Novo mesto, Višja strokovna šola EŠ Novo mesto
15:00 Srečanje starejših krajanov KS Drska, OŠ Drska Novo mesto
17:00 Delavnica izdelave svečk iz odpadnega olja, CIK Trebnje
VečBela krajina
četrtek, 16. maj 2024
10:00 Kviz mladih članov Rdečega križa, KD Gradac
10:30 Odprtje knjižne police, Dom paraplegikov Semič
17:00 Dobrodelna prireditev "Pojem, plešem in igram, da se v Ankaran podam", KC Semič
17:00 Delavnica ročnih del, Krajevna knjižnica Semič
19:00 Zlato jabolko svobode - predavanje dr. Darje Pavlič o vojnih pesmih Otona Župančiča, Spominska hiša Otona Župančiča Vinica
VečPosavje
četrtek, 16. maj 2024
19:30 Slavnostno odprtje Tednov ljubiteljske kulture 2024, Posavski muzej Brežice
petek, 17. maj 2024
12:00 - 19:30 3. mednarodni rokometni turnir veterank in veteranov, ŠD Dobova
19:00 Pesem Posavja 2024 - 1. koncert, grad Brestanica
19:00 Koncert orkestrov in zbora Glasbene šole Brežice, Grajsko dvorišče Brežice
Več3.4.2024 | 10:25 | STA; M. K.
Pariz/Novo mesto - Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo v okviru svoje enote električnih vozil Ampere ta mesec zagnal inženirska dela na cenovno bolj dostopnem modelu novega električnega twinga, množična proizvodnja pa bo stekla leta 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu, informacije neimenovanih virov povzema tiskovna agencija Reuters.
V Renaultu so osnovni koncept vozila neuradno oblikovali prejšnji teden. Ampere naj bi zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.
Francoski avtomobilski velikan si sicer prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je doslej v povprečju znašal pet let. Električno različico megana je denimo razvil v štirih letih, električno novo različico "petke", ki bo naprodaj letos, pa v treh letih, na svoji spletni strani piše Reuters.
Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov, in sicer tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente, je minuli mesec za francoski časnik Les Echos dejal tehnološki vodja v družbi Gilles Le Borgne.
Proizvodnja novega električnega twinga naj bi potekala v novomeškem Revozu, kjer zdaj sestavljajo aktualni električni model Twingo ZE.
V Renaultu sicer informacij uradno ne komentirajo. V zadnjih 30 letih so po svetu prodali prek štiri milijone twingov na fosilna goriva in električni pogon.
Francoski velikan si tako kot druga evropska avtomobilska podjetja prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, in se tako postaviti po robu kitajskim tekmecem, kot je BYD. Kitajci namreč s svojimi električnimi avtomobili vse uspešneje prodirajo tudi na evropski trg.
Slika 1: Revoz, Novo mesto (Foto: arhiv DL)
Povezane objave
Ocene komentarjev