Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
sreda, 26. junij 2024
10:00 Počitniška sreda v muzeju: Bomo zmogli? Bomo, ja!, Dolenjski muzej Novo mesto
četrtek, 27. junij 2024
10:00 Rudi Potepuški – festival ulične umetnosti (cirkuške delavnice, klovnovski cirkus, predstava za odrasle ...), Glavni trg Novo mesto
19:00 Jure Ivanušič: Od tišine do glasbe, KD Mirna
petek, 28. junij 2024
10:00 Rudi Potepuški – festival ulične umetnosti (cirkuške delavnice, ulično gledališče, koncert ...), Glavni trg Novo mesto
17:00 Dolenjski dnevi na Krki - Most Fest, peš most pri OŠ Vavta vas
VečBela krajina
sreda, 26. junij 2024
13:00 - 15:00 Delavnica - LAS, Kamp Podzemelj
18:00 Srečanje bralnega kluba: Afonso Cruz - »Kokoschkova lutka«, Ljudska knjižnica Metlika
19:00 Koncert kitarskega dua Črnobelo, cerkev Sv. duha Črnomelj
četrtek, 27. junij 2024
13:00 Delavnica LAS, Kamp Podzemelj
19:30 Slovenski kitarski kvartet, grajsko dvorišče Metlika
VečPosavje
sreda, 26. junij 2024
09:00 - 13:00 Poletna grajska dogodivščina, Posavski muzej Brežice
10:00 Dan muzeja - 75 let Posavskega muzeja Brežice in odprtje razstave Muzejski donatorji - ožilje muzeja, Posavski muzej Brežice
četrtek, 27. junij 2024
09:00 - 13:00 Poletna grajska dogodivščina, Posavski muzej Brežice
18:00 Štovičkov dan - dan odprtih vrat, atrij Mencingerjeve hiše Krško
19:00 Koncert MePZ in moške pevske skupine "Fantje" iz Društva Slovencev Kredarica, Novi Sad, Viteška dvorana Brežice
Več16.8.2023 | 19:00
16.8.2023 (sreda)
19:00, Grad Bogenšperk
Festivalski predtakt
Klepet s Katarino Nagode, Mojco Jerman in Martino Okoliš
20:00, Grad Bogenšperk
Ensemble Tacet (SI): Katarina Nagode (traverso), Mojca Jerman (violina), Martina Okoliš (čembalo)
Gradus ad Parnassum. Koncertni program nas iz Italije, kjer je deloval Giuseppe Tartini, vodi na območje takratne Habsburške monarhije, kjer najprej spoznamo Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházy. Nato prisluhnemo na Dunaju delujočemu slovenskemu skladatelju, Janezu Krstniku Dolarju in se nenazadnje preselimo na Habsburški dvor, kjer nas s svojo glasbo prevzameta Hofkapellmeistra Johann Joseph Fux in Antonio Caldara. Program je zasnovan kot popotovanje v času baroka, saj se od mlajše generacije skladateljev vedno znova vračamo v preteklost. Naslov koncerta je Gradus ad Parnassum, ki je hkrati naslov obsežnega dela na področju kontrapunkta, ki ga je zapisal Johann Joseph Fux, je uporabljen kot prispodoba in predstavlja vzpenjanje skladateljev na poti do mojstrstva.
22.8.2023 (torek)
19:00, Kulturno kongresni center Dolenjske Toplice
Festivalski predtakt
Klepet z Marušo Brezavšček, Fiono Kizzie Lee in Vojtěchom Jaklom
20:00, Soteska, Hudičev turn
Ensemble Pampinea (CH): Maruša Brezavšček, SI (srednjeveška kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee, HK (srednjeveška kljunasta flavta, flavta s tamburinom, portativ), Vojtěch Jakl, CZ (srednjeveška viela)
Fortuna, nam prizaneseš? V programu »Fortuna, nam prizaneseš?« se občinstvo potopi v repertoar ars nova in ars subtilior, ki vključuje dela Machauta iz kodeksov Chantilly in Cyprius. Nepredvidljiva narava Fortune se kaže kot kocka v rokah občinstva: kako kocka pade, določi vrstni red treh programskih sklopov in s tem usodo ansambla na odru. Kar pa ni podvrženo naključju, je srednjeveški pogled na svet. Fortuna ni določena, ampak se nenehno spreminja. Program se zaključi z Machautovim »Ma fin est mon commencement« (Moj konec je moj začetek), kar zaobjema krog življenja.
23.8.2023 (sreda)
19:00, Grad Brežice
Festivalski predtakt
Klepet s Josetxujem Obregónom
20:00, Grad Brežice
Josetxu Obregón (ES): violončelo
CelloEvolution: Katera je bila prva skladba, napisana za solo violončelo? Kaj je bilo skomponirano, preden je Bach ustvaril svoje izjemne suite za solo violončelo? Ta vprašanja so gnala violončelista Josetxuja Obregóna, da se je posvetil začetkom solistične literature za svoj inštrument. Te začetke najdemo v mestu Bologna, ki je s svojima sijajnima Capella Musicale in Accademio Filarmonico odločilno prispevalo k razvoju violine in violončela. Obregón predstavlja dva ricercara Domenica Gabriellija iz leta 1688 kot prvi posebni deli za solo violončelo brez spremljave. Nadaljnje postaje na poti od Bologne do Cöthna do vrhunca tega žanra s šestimi Bachovimi suitami so skladbe Vitalija, Gallija, de Ruva, Dall’Abaca, Supriana in Colombija. Obregón predstavlja tudi Bachova dela, vendar na nenavaden način: iz vsake Bachove suite vzame po en plesni stavek in jih nato – kot slogovno primerjavo – umesti med dela iz svoje italijanske antologije.
25.8.2023 (petek)
19:00, Grad Snežnik
Festivalski predtakt
Klepet s Tadejo Pance, Urško Kastelic, Ano Novak, Nadio Magister, Blažko Mraz, Tomažem Šinigojem, Miho Šinigojem in Borisom Šinigojem
20:00, Grad Snežnik
Nova Schola Labacensis (SI): Tadeja Pance (sopran), Urška Kastelic (sopran), Ana Novak (sopran), Nadia Magister (mezzosopran kot gost), Blažka Mraz (kljunasta flavta), Tomaž Šinigoj (violina, viola), Miha Šinigoj (violončelo), Boris Šinigoj (romantična kitara)
Schubertiade An Die Musik. Koncertni program sestoji iz historično zveste obuditve tako imenovane Schubertiade, večera samospevov ter večglasnih pesmi ob spremljavi romantične kitare in instrumentalih skladb Franza Petra Schuberta ter sodobnikov Ivana Eugena Padovca, Václava Tomáša Matějke in Heinricha Augusta Marschnerja iz preloma 18. v 19. stoletje. Poleg štirih izjemno mladih nadarjenih pevk ob spremljavi romantične kitare v sestavu Nova Schola Labacensis tokrat nastopajo še odlični solisti na kljunasti flavti, violini, violi in violončelu.
Povezane objave
Ocene komentarjev