gospodarstvo

Novomeška agencija na Mlade leve

10.6.2024 | 08:30 | M. K.

Portorož - V Portorožu so v petek s podelitvijo nagrad sklenili dvodnevni Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki se ga je udeležilo 1300 ljudi. Kot agencija leta je slavila Futura DDB, najuspešnejša znamka leta pa je postala Poli, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.

Ivona Repše in Lučka Fabijan iz novomeške agencije DROM agency, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce (Foto: Žiga Intihar)

Ivona Repše in Lučka Fabijan iz novomeške agencije DROM agency, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce (Foto: Žiga Intihar)

Tekmovalna akademija se je izkazala kot dobra festivalska platforma, ki povezuje celotno oglaševalsko industrijo - agencije, oglaševalce in medije, so zapisali na zbornici.

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov so podelili Diskont films, najboljši produkcijski hiši radijskih in zvočnih oglasov pa sta postali Black Lime in Radio Slovenija.

Naziv oglaševalska osebnost leta je prejel direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini Andrej Krajner, oglaševalec leta 2023 pa je postalo podjetje A1 Slovenija.

Na tekmovanje Young Lions v Cannes bosta potovali Ivona Repše in Lučka Fabijan iz novomeške agencije DROM agency, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce, so še zapisali pri oglaševalski zbornici.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava