Devetošolci ustvarjajo: Zgodovina je lahko tudi zabavna
Učitelji zgodovine in likovnega pouka na OŠ Grm so organizirali kulturni dan z učence devetih razredov.
Osnovni vsebinski namen je bil spoznavanje procesa osamosvajanja Slovenije ter prezentacija naučenega preko napisanega in narisanega poročila. Pri izvedbi aktivnosti so sodelovali tudi štirje veterani iz Območnega združenja veteranov vojne za Slovenijo in Območnega združenja slovenskih častnikov Novo mesto.
Aktivnost je potekala v vseh štirih devetih razredih hkrati. V vsakem razredu je bil ob učitelju tudi eden od veteranov. Slednji so se na začetku predstavili in povedali kaj je bila njihova vloga v času vojne za samostojno Slovenijo. Sledil je ogled filma, kjer so bili predstavljeni, na podlagi izjav posameznih udeležencev, različni spopadi v teku vojne.
Nato je sledilo delo v skupinah. V vsakem razredu je bilo šest skupin. Vsaka skupina je obravnavala temo, ki jo je predstavila na plakatu z besedilo in risbami.
V petih šolskih urah so pripravili predstavitve o življenju v socialistični Jugoslaviji, njene politične in ekonomske krize v osemdesetih letih ter potek razglasitve samostojnosti in osamosvojitve Slovenije. Omenjene teme so nadgradili s spoznavanjem podrobnosti glede spopadov v Pogancih in na Medvedjeku.
Preko vprašanj o Vojašnici Franca Uršiča so spoznali tudi nastanek, pomen in vlogo teritorialne obrambe, milice ter civilne obrambe pred in v času procesa osamosvajanja. Na koncu je vsaka skupina predstavila vsebino svojega dela, preko plakata, sošolcem.
S tem se je zaključil inovativni način spoznavanja tega obdobja slovenske zgodovine. Z združitvijo učnih ciljev pri različnih predmetih so omogočili učencem več časa za poglobljeno spoznavanje tega obdobja.
V. Maraš
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se