Dijaki predšolske vzgoje s kapljico Rosico v dobovskem vrtcu
Dijaki 3. letnika programa predšolska vzgoja so v sklopu pouka in projekta Ekošole sodelovali z Vrtcem Najdihojca Dobova.
Tematika vode je bila povezana s projektom Ekošola - Biotska pestrost in voda in s strokovnima moduloma Naravoslovje za otroke ter Družboslovje za otroke.
Mentorici sta bili profesorici Urška Tomše in Katarina Kukovičič Unetič.
V sklopu strokovnega modula Družboslovje za otroke so dijakinje predstavile knjigo o kapljici Rosici, ki so jo same napisale in izdelale že v 2. letniku.
Pravljica z naslovom Rosica in njeno potovanje otrokom na preprost in prijazen način predstavi kroženje vode v naravi.
Dejavnost, v katero so bili vključeni tako otroci iz vrtca v Dobovi, kot iz vrtca v Kapelah, je bila sestavljena iz treh delov.
Dijakinje so otrokom najprej prebrale zgodbo o Rosici. Po branju so se z njimi pogovarjale o vtisih ter jim zastavljale vprašanja. Otroci so z veseljem sodelovali in pokazali veliko zanimanja za pustolovščino kapljice Rosice.
Sledili sta delavnici, povezani s tematiko knjige. Najprej je potekala gibalna delavnica.V domišljiji so otroci postali kapljice vode in skozi vodeno gibanje potovali skozi vse faze kroženja vode. Na koncu je sledila še ustvarjalna delavnica. Otroci so z barvicami barvali papirnate kapljice, nekateri so se nanje tudi podpisali. Nastale so barvite in edinstvene vodne kapljice, ki so jih na koncu skupaj nalepili na velik oblak. S tem so simbolično prikazali, da so v oblakih različne vodne kapljice.
V sklopu strokovnega modula Naravoslovje za otroke pa smo malo bolj podrobno raziskovali lastnosti vode. Dijaki so pripravili preproste eksperimente, s katerimi so otrokom prikazali določene lastnosti vode. Opremljeni za izvajanje laboratorijskih vaj, z zaščitno opremo in vsemi pripomočki, so že na začetku pri otrocih pritegnili pozornost in zanimanje. Dijaki so izvedli naslednje eksperimente: Ognjemet v vodi, Kako nastane dež, Mavrična pena, Potovanje barvil, Pretakanje vode in Mešanje tekočin. Po demonstraciji eksperimentov pa so otroci ustvarjali umetniške slike s pomočjo barv in laboratorijskih kapalk.
Obisk v vrtcu je bila prijetna in poučna izkušnja tako za dijake kot za otroke. Dijaki so se z izvajanjem dejavnosti veliko naučili, hkrati pa izkusili delo v njihovem bodočem poklicu.
SIC Brežice
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se