© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Novi twingo
Čas branja 2 min.

Država prispevala 28 milijonov, zaposlitev za novih 250 delavcev


Dragana Stanković
11. 11. 2025, 14.05
Posodobljeno
14:57
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Po odkritju novega twinga E-Tech electric v Parizu prejšnji teden je danes sledila predstavitev novega električnega vozila še v novomeškem Revozu.

novi-twingo-e-tech-electric, revoz, matjaz-han
Robert Balen
Predstavitev novega twinga v Revozu

Ob tem sta predsednik uprave Revoza Jože Bele in minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han podpisala pogodbo o dodelitvi državne subvencije za naložbo. Novega električnega malčka iz segmenta A naj bi v Revozu začeli proizvajati v začetku prihodnjega leta. 

novi-twingo-e-tech-electric, revoz, matjaz-han
Robert Balen
Pogodbo o subvenciji države pri novem projektu v Revozu sta podpisala predsednik Revozove uprave Jože Bele in gospodarski minister Matjaž Han.

250 novih delovnih mest

Po Hanovih besedah je to pomembna zgodba ne le za Revoz in Novo mesto, pač pa za vso državo. Kot smo že poročali, se bosta twingu v prihodnje pridružila še dva modela vozil iz segmenta A, znamk Dacia in Nissan, ki ju bodo izdelovali na enaki vozni osnovi kot twinga.

»Poleg 250 novih zaposlenih, od tega bo deset odstotkov visoko izobraženih, v letošnjem letu naložba prinaša tudi napredek na področju avtomatizacije, digitalizacije in uporabe umetne inteligence,« je povedal Bele. V prvem letu proizvodnje naj bi izdelali 15 do 20 odstotkov vozil več kot letos (trenutno izdelujejo clia pete generacije), kar pomeni okoli 70.000 do 75.000 vozil.

novi-twingo-e-tech-electric, revoz, matjaz-han
Robert Balen
V Revozovi proizvodnji.

Naložba v posodobitev in prenovo proizvodnje je vredna več kot 120 milijonov evrov, pri čemer jo je slovenska vlada podprla z 28 milijoni. »Revoz že desetletja dokazuje, da zna proizvajati najboljše avtomobile, zato je država brez pomisleka podprla naložbo,« je ob tem povedal Han. »Za nas je pomembno, da je Revoz ostal v Novem mestu, da ima tovarna lepo prihodnost in da bo prinesla 250 novih delovnih mest, pri čemer ne smemo pozabiti, da je Revoz ohranil tudi obstoječe zaposlene.«

Preberite še

Twingo kot generator slovenske industrije  

»Twingo je morda mali avto, a z veliko zgodbo,« je dodal. »Danes ne predstavljamo le novega avtomobila, pač pa novo poglavje v slovenski avtomobilski industriji. Verjamem, da bo vsa ta zgodba v Novem mestu generator slovenske industrije, saj Slovenijo ponovno postavlja na zemljevid pomembnih avtomobilskih proizvajalcev.«

Kot je poudaril, gre pri novem Revozovem avtomobilu poleg tehnološkega presežka tudi za zaupanje velikega globalnega proizvajalca v slovensko znanje, predanost in kakovost.

novi-twingo-e-tech-electric, revoz, matjaz-han
Robert Balen
Predstavitev novega twinga v Revozu.

Po besedah novomeškega župana Gregorja Macedonija, gre za veliko zgodbo, ki pa se je morda v Novem mestu še ne zavedamo prav dobro. »Gre za resnično evropsko zgodbo, saj Novo mesto ostaja na globalnem avtomobilskem zemljevidu.«

Rekordna realizacija

Revoz je pri vzpostavitvi proizvodnje novega električnega twinga, katerega dizajn temelji na twingu prve generacije iz leta 1993, le da je posodobljen, premaknil kar nekaj mejnikov. Med drugim so prvič v zgodovini Skupine Renault projekt pripeljali od potrditve do proizvodnje v manj kot sto tednih, natančneje v 94 tednih, je povedal Tomaž Blatnik, tehnični direktor Revoza.

Kot je poudaril, Revoz z novim projektom vseh treh vozil postaja vse bolj tudi tehnološko-razvojni center, še več bo avtomatizacije in robotizacije. Vzpostavili so dve novi liniji - za izdelavo sedežev in lakiranje odbijačev. V novomeški tovarni bodo odslej med drugim proizvajali tudi podsklope, ki so za logistiko in transport izjemno obremenjujoči, je še dejal Blatnik.

E-novice

Prijavite se na e-novice in bodite vedno na tekočem z novicami, dogodki in zgodbami iz vašega okolja.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o.

Vse pravice pridržane.