Država prispevala 28 milijonov, zaposlitev za novih 250 delavcev
Po odkritju novega twinga E-Tech electric v Parizu prejšnji teden je danes sledila predstavitev novega električnega vozila še v novomeškem Revozu.
Ob tem sta predsednik uprave Revoza Jože Bele in minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han podpisala pogodbo o dodelitvi državne subvencije za naložbo. Novega električnega malčka iz segmenta A naj bi v Revozu začeli proizvajati v začetku prihodnjega leta.
250 novih delovnih mest
Po Hanovih besedah je to pomembna zgodba ne le za Revoz in Novo mesto, pač pa za vso državo. Kot smo že poročali, se bosta twingu v prihodnje pridružila še dva modela vozil iz segmenta A, znamk Dacia in Nissan, ki ju bodo izdelovali na enaki vozni osnovi kot twinga.
»Poleg 250 novih zaposlenih, od tega bo deset odstotkov visoko izobraženih, v letošnjem letu naložba prinaša tudi napredek na področju avtomatizacije, digitalizacije in uporabe umetne inteligence,« je povedal Bele. V prvem letu proizvodnje naj bi izdelali 15 do 20 odstotkov vozil več kot letos (trenutno izdelujejo clia pete generacije), kar pomeni okoli 70.000 do 75.000 vozil.
Naložba v posodobitev in prenovo proizvodnje je vredna več kot 120 milijonov evrov, pri čemer jo je slovenska vlada podprla z 28 milijoni. »Revoz že desetletja dokazuje, da zna proizvajati najboljše avtomobile, zato je država brez pomisleka podprla naložbo,« je ob tem povedal Han. »Za nas je pomembno, da je Revoz ostal v Novem mestu, da ima tovarna lepo prihodnost in da bo prinesla 250 novih delovnih mest, pri čemer ne smemo pozabiti, da je Revoz ohranil tudi obstoječe zaposlene.«
Twingo kot generator slovenske industrije
»Twingo je morda mali avto, a z veliko zgodbo,« je dodal. »Danes ne predstavljamo le novega avtomobila, pač pa novo poglavje v slovenski avtomobilski industriji. Verjamem, da bo vsa ta zgodba v Novem mestu generator slovenske industrije, saj Slovenijo ponovno postavlja na zemljevid pomembnih avtomobilskih proizvajalcev.«
Kot je poudaril, gre pri novem Revozovem avtomobilu poleg tehnološkega presežka tudi za zaupanje velikega globalnega proizvajalca v slovensko znanje, predanost in kakovost.
Po besedah novomeškega župana Gregorja Macedonija, gre za veliko zgodbo, ki pa se je morda v Novem mestu še ne zavedamo prav dobro. »Gre za resnično evropsko zgodbo, saj Novo mesto ostaja na globalnem avtomobilskem zemljevidu.«
Rekordna realizacija
Revoz je pri vzpostavitvi proizvodnje novega električnega twinga, katerega dizajn temelji na twingu prve generacije iz leta 1993, le da je posodobljen, premaknil kar nekaj mejnikov. Med drugim so prvič v zgodovini Skupine Renault projekt pripeljali od potrditve do proizvodnje v manj kot sto tednih, natančneje v 94 tednih, je povedal Tomaž Blatnik, tehnični direktor Revoza.
Kot je poudaril, Revoz z novim projektom vseh treh vozil postaja vse bolj tudi tehnološko-razvojni center, še več bo avtomatizacije in robotizacije. Vzpostavili so dve novi liniji - za izdelavo sedežev in lakiranje odbijačev. V novomeški tovarni bodo odslej med drugim proizvajali tudi podsklope, ki so za logistiko in transport izjemno obremenjujoči, je še dejal Blatnik.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se