Francois Provost, Renault: Novomeška ekipa si to zasluži
Kot je po včerajšnjem razkritju novega električnega twinga v Parizu dejal predsednik uprave Revoza Jože Bele, je bil nad predstavitvijo navdušen in hkrati izjemno ponosen
»Proizvodnja novega twinga je velika priložnost za tovarno tudi na daljši rok, da zagotovimo stabilno poslovanje, da ohranimo obstoječa delovna mesta in ustvarimo tudi nova s še višjo dodano vrednostjo. Proizvodnja novega twinga zagotavlja nadaljevanje uspešne zgodbe – proizvodnje Renaultovih avtomobilov na Dolenjskem,« je dejal Bele.
Investicija vredna 150 milijonov
Do konca leta naj bi, kot smo poročali, novi električni malček prinesel 250 novih delovnih mest, od tega 10 odstotkov visoko kvalificiranih. »S prihodom novih dveh modelov iz A razreda Dacie in Nissana bomo število zaposlenih še povečali in seveda večje proizvodne količine. Kljub temu, da je v tovarni več avtomatizacije in robotizacije, uporabljali bomo tudi umetno inteligenco, potrebujemo ljudi.« Kdaj naj bi v Revozu začeli izdelovati oba omenjena modela, v tem trenutku še ni znano.
Po Beletovih besedah je investicija v zagon novega električnega twinga skupaj z omenjenima bodočima voziloma vredna okoli 150 milijonov evrov. S tem bodo povsem prenovili proizvodni proces, od izdelave najmanjšega pločevinskega kosa vse do končne sestave vozila.
Tudi sedeže bo izdeloval Revoz sam
»Investirali smo tudi v dve povsem novi liniji, in sicer za sestavo sedežev in za lakiranje odbijačev. To pomeni, da bomo tako sedeže kot odbijače izdelovali v naši tovarni,« je povedal.
Ker bodo torej več sestavnih delov izdelovali v samem Revozu, se bo nekoliko zmanjšalo število domačih dobaviteljev. Največji pa še vedno ostaja Tomplast z Mirne, ki je po Beletovih besedah že v preteklosti pokazal izjemno visok nivo strokovnosti.
Kapacitete tovarne bodo, kot pravi Bele, tudi z novimi modeli ostale enake kot doslej, to je okoli 220.000 vozil letno. »Seveda pa so proizvodne količine odvisne od povpraševanja,« je dodal. Prve serijske električne twinge naj bi proizvedli v začetku naslednjega leta. Izdelovali naj bi jih v zeleni, rdeči, rumeni in črni barvi. Avto je dolg 3,8 metra, s polno baterijo naj bi (uradno) dosegel do 263 kilometrov.
Pohvala Revozu
Prvi Renaultov twingo je bil izdelan leta 1993, izdelovali so ga do leta 2012, v dobrih 30 letih so jih prodali preko štiri milijone v 25 državah sveta.
A tako kot je s svojo drzno obliko in zasnovo za posebneža veljal prvi Renaultov twingo, je poseben tudi njegov novi električni potomec, navdihnjen s prvo generacijo, a z moderno nadgradnjo. Francois Provost, izvršni direktor skupin Renault Group, ga je opisal kot »edinstvenega in nepremagljivega«, z najboljšo možno tehnologijo, in dodal, da boljšega twinga ta trenutek ni mogoče narediti.
Za novomeški Revoz pa je dejal: »Novomeška ekipa je zelo profesionalna in predana. Zato ne gre zgolj za zaupanje v tovarno, pač pa si Novo mesto to enostavno zasluži.«
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se