V Evropi povečala tržni delež
Skupina Renault je v letošnjem maju po vsem svetu prodala skoraj 220 tisoč osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, kar je za 1,1 odst. več kot v lanskem maju. Prodaja vozil znamke Renault se je povečala skoraj za 5 odst., za skoraj 22 odst. pa se je zmanjšala prodaja znamke Dacia in za desetino znamke Renault Samsung Motors.
Iz Službe za komunikacije Renault Nissan Slovenija sporočajo, da je sicer evropski avtomobilski trg v maju močno padel (za več kot 7 odst.), Skupina Renault pa je na tem trgu kljub temu prodala le za 0,7 odst. manj kot leto prej in tako celo za slab odstotek povečala svoj tržni delež, ki zdaj znaša 9,2 odst.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se