© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o. - Vse pravice pridržane.
EduTech 2025
Čas branja 1 min.

Umetna inteligenca v šolah? Strokovnjaki opozarjajo: brez učitelja ne gre!


Uredništvo
16. 10. 2025, 06.00
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V Športni dvorani Kočevje je včeraj potekala eduTech konferenca 2025, ki jo je organiziral Podjetniški inkubator Kočevje v sodelovanju s partnerji.

edutech-2025
Klemen Petrič
EduTech 2025 v Kočevju

Dogodka so se udeležili številni strokovnjaki s področja izobraževanja, ki so raziskovali pomen premišljene in smiselne uporabe digitalnih tehnologij pri poučevanju.

Pod letošnjim geslom »Pametna izbira pametnih tehnologij« je konferenca osvetlila vlogo učitelja kot tistega, ki zna v poplavi tehnoloških rešitev prepoznati orodja, ki dejansko prispevajo k bolj kakovostnemu, vključujočemu in izkustvenemu učenju.

edutech-2025
Klemen Petrič
EduTech 2025 v Kočevju

Udeleženci so se strinjali, da digitalna orodja sama po sebi ne prinašajo sprememb – ključno vlogo pri njihovi učinkoviti uporabi ima premišljena pedagoška praksa, ki tehnologijo umešča kot podporo učnemu procesu, ne kot njegov cilj.

Preberite še

Na začetku konference so spregovorili predstavniki Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Ministrstva za digitalno preobrazbo, ki so poudarili, da uspešna digitalna transformacija šolstva temelji na kompetentnih učiteljih, premišljenih politikah in povezovanju različnih deležnikov.

V programu je v nadaljevanju sodelovalo 20 domačih in tujih vrhunskih govorcev iz Slovenije, Danske, Španije in Hrvaške, ki so v svojih prispevkih osvetlili različne pristope k uvajanju tehnologij v izobraževalni proces – od odgovorne uporabe umetne inteligence in digitalnih naprav do zagotavljanja kakovostnega učnega okolja in razvoja kompetenc prihodnosti.

edutech-2025
Klemen Petrič
EduTech 2025 v Kočevju

Pomemben del dogodka je bil tudi Poligon tehnologij, interaktivni razstavni prostor, kjer so udeleženci lahko preizkusili sodobne rešitve in digitalna orodja, ki jih učitelji že vključujejo v svoje delo. Poligon je omogočil neposredno izkušnjo uporabe tehnologij v učnem procesu in pokazal, kako lahko premišljena digitalna orodja podprejo različne stile učenja ter povečajo motivacijo učencev.

Dogajanje se je zaključilo z obiskom podjetja Intersocks, kjer so udeleženci spoznali primere dobre prakse digitalne preobrazbe v industriji. Takšen stik z gospodarstvom je pokazal, kako pomembno je, da šolski sistem razvija digitalne kompetence, ki so neposredno uporabne tudi v realnem delovnem okolju, so sporočili organizatorji.

Konferenca se je zaključila z razpravo o prihodnosti izobraževanja in vlogi tehnologije pri razvoju kompetenc prihodnosti.

edutech-2025
Klemen Petrič
EduTech 2025 v Kočevju

»Pametna uporaba tehnologije se ne začne pri napravi, temveč pri učitelju. Na eduTech-u želimo pokazati, da digitalna orodja učitelja ne nadomeščajo, temveč ga opolnomočijo. Tehnologija lahko doseže svoj potencial le, če jo znamo povezati z vsebino, kontekstom in učnimi cilji.

Naša naloga je pomagati ustvarjati okolje, kjer bo ta sinergija postala del vsakdana slovenskih učilnic,« je ob zaključku poudaril Adem Ibrahimović, direktor Podjetniškega inkubatorja Kočevje.

E-novice

Prijavite se na e-novice in bodite vedno na tekočem z novicami, dogodki in zgodbami iz vašega okolja.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o.

Vse pravice pridržane.