Studiu Virc že druga nagrada v Cannesu

##IMAGE-3445926##
Po lanskem uspehu na festivalu CannesCorporate, ki združuje evropske producente promocijskih video filmov in se vsako jesen odvija v Cannesu, je bil Studio Virc tudi letos nagrajen s srebrnim delfinom.
Nagrado je novomeško družinsko podjetje, ki že od leta 1992 deluje na področju korporativne in dokumentarne video produkcije, prejšnji teden prejelo za film Elan Amphibio, ki so ga posneli za begunjski Elan, s katerim sodelujejo že več kot deset let.
Kot pravi Boštjan Virc, producent Studia Virc, tovrstne festivalske nagrade pomenijo potrditev dobrega dela, ki se lahko kosa tudi s tujo konkurenco.
"Na festivalu CannesCorporate je bilo letos 410 filmskih prijav iz 27 držav, med njimi precej visokocenovnih projektov za eminentne naročnike kot npr. BMW, Barclay's, Bayer, Ricola, Ericsson, Volvo, Daimler AG, Coca Cola, Allianz SE, Mazda, različne evropske državne inštitucije in mnogi drugi. Zdi se mi pomembno, da smo tudi z manjšim proračunom sposobni slediti temu kakovostnemu nivoju. Letošnja ponovitev lanskega uspeha je dokaz, da ne gre za naključje."
"Nagrajeni film Elan Amphibio je eden od redkih smučarskih promo filmov, kjer ne boste videli niti snega niti smučanja. Takšen inovativni pristop seveda terja tudi odprtost naročnika, konceptualna drznost pa se je očitno izkazala za uspešno, saj se film uspešno uporablja v Elanovem mednarodnem komuniciranju", je zadovoljen režiser filma Žiga Virc.