Lep večer z Anjo Bukovec na Sevniškem grajskem poletju

S Claude Debussyjem je violinistka Anja Bukovec pričela sinočnji koncert s pianistom Igorjem Vićentićem na festivalu Sevniško grajsko poletje 2012 in Lep večer taistega francoskega skladatelja, glasbenega impresionista je vrhunska glasbenica in priljubljena medijska osebnost izbrala za dodatek, s katerim se je zahvalila navdušenim poslušalcem vrhunskega kulturnega dogodka.
Bukovčeva in Vićentić sta ubrano, tehnično dovršeno zaigrala tudi Debussyjevo sonato za violino in klavir v G duru, Mazurki op. 19 Henryka Wieniawskega, poslušalce z veliko žara zazibala kar v plesne ritme, denimo z Alt Wiener Tanzweisen Fritza Kreislerja ter s Shaimanovim Adamovim družinskim tangom.
Občinstvo je uživalo tudi ob interpretaciji del Nina Rota, Astorja Piazzole, Carlosa Gardela, Čajkovskega, Bojana Adamiča in Jamesa Newton Howarda. Anja je znova navdušila, ne le z edinstveno interpretacijo v njenem prepoznavnem slogu, pač pa tudi zavoljo svoje karizme.
Spet je zelo simpatično dokazala, kako odlično obvlada komuniciranje z občinstvom, ko je za nekaj trenutkov pianistu zmanjkalo elektrike, se prisrčno nasmejala in prostodušno vzkliknila: "Ni elektrike! A gremo od začetka!?" Razumljivo, da je občinstvo terjalo ponovitev skladbe.
Povedala je še zanimivo prigodo, kako so pred tem koncertom reševali ptico iz žleba, ki je nato med koncertom nekajkrat preletela grajski atrij, s svojim prhutanjem nekoliko zmotila tišino in naposled našla svoj kotiček, svoj mir. Ob slovesu je Bukovčeva še izrazila upanje, da bo na sevniški grad prišla ponovno prej kot v petih letih. Njen zadnji nastop na Sevniškem grajskem poletju je bil natanko 12.7.2007.
Za Vićentića, ki s svojo (po)ustvarjalno glasbeno aktivnostjo zaznamuje širši slovenski glasbeni prostor, sicer pa poučuje in korepetira na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani, je bil to prvi nastop v Sevnici. Spomnimo, da je Bukovčeva lik kulturne ambasadorke pilila na šolanju v Ljubljani, Pragi, Kölnu in na Dunaju. Redno dokazuje, da klasična glasba ni rezervirana zgolj za poznavalce in da lahko doseže široko množico ljudi, če je predstavljena na način, ki ga s toplim pristopom do občinstva obvladuje in s tem združuje tako najmlajše kot najstarejše generacije. Sevniški koncert je to znova dokazal.