Adria Mobil ne bo več generalni sponzor novomeških kolesarjev, kako naprej?
Iz podjetja Adria Mobil so sporočili, da ne bodo več generalni sponzor istoimenskega novomeškega kolesarskega kluba.

Podrobnih razlogov za prekinitev sodelovanja s klubom iz podjetju niso sporočili, zapisali so le, da je bila odločitev »sprejeta premišljeno, v okviru strateškega preusmerjanja naših aktivnosti in prilagajanja vse zahtevnejšim gospodarskim razmeram v Evropi.«
Ni še znano, kako se bo klub imenoval
Adria Mobil je generalno sponzorstvo novomeškega kolesarskega kluba prevzela v letu 2005, od leta 2006 pa klub nosi tudi njeno ime. Kako se bo novomeški kolesarski klub imenoval v prihodnost, še ni znano, pravi direktor kluba Bogdan Fink.
»Najprej se moram zahvaliti Adrii Mobil za dvajset let sodelovanja, pravzaprav je to sodelovanje še starejše, saj so naš partner postali že leta 2000. Zdaj smo z upravnim odborom staknili glave in poskušamo nastalo situacijo rešiti. Zavedamo se, da bomo morali narediti korak, dva ali tri nazaj in narediti nov pool stabilnega partnerstva kolesarskega kluba v prihodnosti. V tem trenutku pa še ne vemo, kako se bo klub imenoval.«

Z namero po umiku Adrie Mobil so bili v klubu prvič seznanjeni po dirki Po Sloveniji, uradno pa so bili o tem obveščeni prejšnji teden, pravi Fink »Dogovarjamo se in trudimo, da stvar rešimo, ampak takšen vložek, kot ga je klubu zagotavljala Adria Mobil, je težko nadomestiti iz danes na jutri.«
»Dirka Po Sloveniji bo«
Za novomeški kolesarski klub, ki je imel lani okoli 1,6 milijona evrov prihodkov in prav toliko odhodkov, umik generalnega sponzorja pomeni velik finančni izpad. Fink o znesku, ki ga je v klubski proračun prispevala Adria, ne more govoriti, pove pa, da delovanje vseh tekmovalnih selekcij, od najmlajših do članske ekipe, klub letno stane med 500 in 600 tisoč evri. Preostanek predstavljajo stroški organizacije dirk, med katerimi je največja dirka Po Sloveniji.
Organizacija te največje kolesarske dirke v Sloveniji po besedah Finka zaradi umika Adrie Mobil ni ogrožena.
»Drka po Sloveniji bo. Tukaj so partner tako država kot tudi destinacije, občine in drugi pokrovitelji. Seveda se bomo morali prilagoditi, a dirka Po Slovenji bo. Tudi člansko ekipo bomo ohranili, bomo pa morali narediti nekaj korakov nazaj. Delo z mladimi bo tako kot doslej in to je najbolj pomembno. Ko smo bili leta 2002 v krizi, so nas prav mladi potenciali novomeškega kluba Tomaž Nose, Jani Brajkovič in Jure Zrimšek spet pripeljali nazaj.«
»To je divji zahod«
A veliko mladih potencialov je zadnja leta iz Novega mesta brez odškodnine, kot je to pravilo v nekaterih drugih športih, odšlo v velike svetovne kube oz. v njihova razvojna moštva. Jakob Omrzel in Žak Eržen v Bahrain - Victorious , Gal Glivar je trenutno član moštva Alpecin–Fenix, Anže Ravbar je v UAE Team Emirates Gen Z ...
»Temu se ne moreš upreti. To je divji zahod, vsak lahko dela, kar hoče, se bo pa to prej ali slej uredilo. Kljub temu odlivu kolesarjev pa je bila Adria Mobil v tej sezoni še vedno najboljša mlada ekipa v Sloveniji in z mladimi bomo lahko nekaj naredili. Gremo naprej,« je odločen Fink.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se