Rekonstrukcija je nujna, pa ne samo zaradi kamionov

##IMAGE-3319503##
Na Ratežu se napetosti zaradi načrtovane širitve križišča pri gostilni Vovko in predvidenega povečanja parkirišča za tovornjake, ki ga v sosednjem Gumberku načrtuje direktor podjetja Znass Zvone Nosan, še niso polegle. Nasprotniki širitve ceste in parkirišča so se v torek sestali z novomeškim županom Alojzom Muhičem, ki so mu predstavili svoje argumente.
"Lokacija, kjer je Znass, je za tako dejavnost popolnoma neprimerna. Ko se kamioni, teh je zdaj že kakih 50, sredi noči odpravljajo na pot, zaradi hrupa ne moremo spati," pravi najbližja soseda podjetja Znass Mateja Kuzma Lipej, ki je prepričana, da bo, če bo občina dovolila širitev, kamionov v prihodnje še več.
"Zvoneta (Nosana, op.) je prehitel njegov lasten razvoj. Pred leti, ko je začel s to dejavnostjo, sem bil jaz tisti, ki je preprečil, da bi se krajani že takrat organizirali proti umestitvi prevoznega podjetja na Gumberk. A takrat si nisem mislil, da bomo imeli že čez nekaj let v vasi toliko kamionov in toliko prometa," dodaja gostilničar Tone Vovko.
Ob tem pa še vedno ni povsem jasno, koliko je krajanov, ki jih Znassovi kamioni resnično motijo, še manj, koliko je takih, ki nasprotujejo širitvi križišča.
Kot smo poročali že pred časom, so pobudniki peticije nabrali sicer lepo število podpisov proti širitvi ceste in parkirišča, a je kasneje več krajanov (po navedbah predsednika krajevne skupnosti Brusnice Antona Vovka krepko več kot polovica) povedalo, da so bili pri podpisovanju zavedeni.
Gostilničar Vovko priznava, da so v sporno peticiji naknadno dodali še nekaj točk, ki pa naj vsebinsko ne bi spreminjale prvega osnutka. Zdaj so, dodaja podjetnik Vovko, sestavili novo peticijo, ki so jo tudi notarsko overili, zbiranje podpisov pa še ni končano.
Neodgovorjeno ostaja tudi vprašanje, čigavo je zemljišče, po katerem bi izvedli rekonstrukcijo ceste.
Predsednik krajevne skupnosti Vovko je prepričan, da je v lasti občini, podjetnik Vovko pa, da je v zasebni lasti, se pravi tudi njihovo. Oba svoje trditve dokazujeta z dokumenti z geodetske uprave.
Ne glede na lastništvo in na to, ali bodo po cesti vozila le osebna ali tudi tovorna vozila, pa je širitev križišča pri gostilni Vovko nujna. Tako vsaj pravi Izidor Jerala iz občinskega oddelka za prostor, ki poudarja, da so obstoječi zavijalni loki preostri tudi za osebna vozila.
Jerala, ki ga argumenti nasprotnikov gradnje niso prepričali, je še dodal, da vsi očitki na račun transportnega podjetja niso povsem na mestu.
"Samo parkirišče in objekti so zelo dobro urejeni, glede hrupa in povečanega prometa pa bi lahko našli kompromisne rešitve," je prepričan.
Občina bi po njegovih besedah tako z odločbo lahko časovno omejila prihode in odhode tovornih vozil, podjetje Znass oziroma Nosan, ki ga je Jerala označil za razumnega sogovornika, pa bi lahko namestil protihrupno ograjo.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se