Dolenjski list
© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o. - Vse pravice pridržane.
V Lisci optimistično

Vsa veljava lastni blagovni znamki


P. Perc
18. 3. 2008, 00.30
Posodobljeno
08. 04. 2008 · 23:34
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

goran_kodelja.jpg
Goran Kodelja, generalni direktor

##IMAGE-3319749##

Leto 2007 je najbolj zaznamovalo nadaljevanje visoke rasti prodaje Lisce pod lastnimi blagovnimi znamkami in načrtno zmanjševanje prodaje pod tujimi znamkami. V strukturi celotne prodaje predstavljajo lastne blagovne znamke Lisca in Cheek by Lisca že skoraj 90 odst., skladno s srednjeročnim strateškim načrtom pa bo do leta 2010 celotna prodaja realizirana izključno pod lastnimi blagovnimi znamkami, optimistično napoveduje generalni direktor Lisce, d.d., Goran Kodelja.

Letos načrtujejo nadaljnjo rast prodaje blaga pod lastnimi blagovnimi znamkami in prepolovitev prodaje blaga pod tujimi blagovnimi znamkami. Načrtujejo 6- odstotno povečanje prihodkov od prodaje proizvodov, ki bodo presegli 22 milijonov evrov. Struktura prihodkov bo v primerjavi z lanskim letom bistveno spremenjena. Prihodki od prodaje proizvodov pod lastnimi blagovnimi znamkami so planirani v višini 20,7 milijona evrov in bodo za 13 odst. večji kot v letu 2007, prihodki od prodaje proizvodov pod tujimi blagovnimi znamkami pa so planirani v višini 1,4 milijona evrov in bodo za 45 odst. manjši kot v letu 2007. Načrtujejo, da se bo v strukturi prodaje delež prodaje pod lastnimi blagovnimi znamkami povečal na 94 odstotkov. Dobiček načrtujejo na ravni leta 2007.

Lisca je v letu 2007 za utrjevanje imidža blagovne znamke, z oglaševanjem, modnimi revijami, vlaganji v prodajna mesta in drugo, namenila 7 odstotkov od prihodkov prodaje. Ti so znašali 21 milijonov evrov. Tudi letos bo Lisca utrjevanju blagovne znamke namenila podoben odstotek. Kodelja poudarja, da Lisca že vrsto let sodeluje in vlaga v športna, kulturna in druga društva ter dogodke, predvsem v lokalnem okolju, in da se to sodelovanje vsako leto povečuje.

Lisca, d.d., Sevnica je sicer leto 2007 zaključila uspešno in presegla načrtovane rezultate. Prihodki od prodaje so presegli 21 milijonov evrov in so se v primerjavi s prejšnjim letom povečali za 6 odstotkov, pri čemer so se prihodki od prodaje lastnih blagovnih znamk povečali za skoraj 20 odstotkov. Čisti dobiček je znašal 736 tisoč evrov in se je povečal za 72 odstotkov. Še uspešneje pa je v letu 2007 poslovala skupina Lisca, saj so prihodki od prodaje znašali preko 32 milijonov evrov, v primerjavi s preteklim letom je tako dosežena 13 odst. rast. Približno petino proizvodov so prodali na slovenskem trgu, štiri petine pa na več kot 15 evropskih trgih, med katerimi sta najpomembnejša Hrvaška in Nemčija.

V Lisci je zaposlenih 400 ljudi, v celotni skupini Lisca pa v različnih državah 750 ljudi. Poleg Slovenije ima Lisca zaposlene še v petih državah, v Srbiji, Hrvaški, BiH, Makedoniji in Nemčiji.

Lani so na različnih trgih na novo odprli ali preuredili več kot 20 prodajaln. Precej so investirali tudi v oglaševanje in promocijo nove blagovne znamke Cheek by Lisca ter novih linij perila Lisca, ki so znatno prispevale k povečanju prodaje. Lisca je z uvedbo novih linij perila uspešno posegla v segmente trga, v katerih do lani ni intenzivno nastopala.

“V naslednjem letu bomo na več trgih intenzivno nadaljevali z vlaganjem v nova prodajna mesta in s preurejanjem obstoječih. Načrtujemo, da bomo na novo odprli in celostno preuredili okrog 30 prodajaln. Trdneje se bomo pozicionirali na nekaterih novih trgih, kot je npr. Romunija, kjer skupaj s franšiznim partnerjem intenzivno gradimo mrežo lastnih prodajaln,” pravi Barbara Pungerčič, predstavnica Lisce za stike z javnostmi. Direktor Kodelja pa na vprašanje, ali to morda pomeni tudi selitev proizvodnje tja, kjer je cenejša delovna sila, pojasnjuje: “Na nekaterih novih trgih se bomo močneje pozicionirali, kot rečeno, predvsem s širitvijo prodajne mreže in posledično z večjimi vlaganji v trg. Sicer pa proizvodnje ne selimo, saj je sedanja struktura za poslovanje Lisce optimalna.”


© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o.

Vse pravice pridržane.