Prepovedana bližnjica tudi nevarna

##IMAGE-3320001##
Cesto brigad v Bršljinu številni vozniki uporabljajo kot najkrajšo pot s severne obvoznice do tamkajšnjega nakupovalnega središča, in to kljub dejstvu, da je priključek, kot predpisuje prometni znak, namenjen le stanovalcem. Prometa je vse več, a ker je cesta preozka, da bi se na njej lahko varno srečali dve vozili, cesto pa kot pešpot uporabljajo tudi otroci, ki vsak dan iz naselij Brezov Log in Velika Bučna vas hodijo v bršljinsko osnovno šolo in iz nje, tam živeči krajani že dalj časa pristojne opozarjajo, naj poiščejo prometno ustreznejšo rešitev.
Občina je za umiritev prometa na cesti sicer naročila namestitev štirih ležečih policajev in prometnih znakov, ki kot najvišjo dovoljujejo hitrost vozil 30 km/h, a se omejitev držijo le redki. Skupina krajanov je že pred leti od občine zahtevala zaporo priključka oz. dograditev priključka tako, da bo varen, a se do danes tam ni prav nič premaknilo. V krajevni skupnosti obstajajo pobude, da bi del ulice preuredili v enosmerno ulico, a pristojni na občini ocenjujejo, da bi taka ureditev prinesla povečanje prometa v obeh križiščih na Ljubljanski cesti, tako pri semaforiziranem križišču pri Hederi kot pri Policijski postaji. “Prav tako bi se povečala hitrost na delu ulice z enosmernim režimom. Menimo tudi, da to ni potrebno zlasti po rekonstrukciji Kočevarjeve ulice od parkirnih prostorov pred Davčno upravo do križišča z Ljubljansko cesto,” pravi Milan Bratić, višji svetovalec za promet in zveze pri mestni občini Novo mesto, ki se sicer strinja, da je sedanjo cesto treba urediti bolj varno.
Nevaren pa je tudi sam priključek s Ceste brigad na obvozno, Andrijaničevo cesto, dve vozili se le s težavo srečata, še zlasti to velja ob vožnji avtobusa mestnega prometa. Podobno je tudi pri priključku ulice Velika Bučna vas. Na obvoznici, ki je naselje razdelila na dva dela, od krožnega križišča v Bučni vasi do križišča v Ločni tudi ni urejenega prehoda za pešce. Tako pogosto stanovalci Severnega dela naselja Velika Bučna vas, predvsem šolski otroci, prečkajo cesto na nezaznamovanem delu. Enako prečkajo cesto stanovalci z južnega dela Velike Bučne vasi, če so namenjeni v smer Bršljina ali Ločne. “Stanovalci Ločne so za prihod v mesto ali iz mesta prej uporabljali poljsko pot oziroma Lamutovo ulico, ki je bila s stališča prometne varnosti bolj varna kot hoja ob Seidlovi cesti. S sedanjo ureditvijo je ta naravna pot prekinjena, prečkanje ceste pa neurejeno. Spomnimo, da v tej smeri poteka tudi turistična ali planinska pot za Trško goro, ki je pomembna izletniška točka za prebivalce Novega mesta,” se zaveda Bratić. “
Sedanji priključek ulice Velika Bučna vas in odsek od ulice Ceste brigad do Andrijaničeve ceste nimata osnovnih tehničnih elementov za varno in normalno odvijanje prometa. Omenjene pomanjkljivosti je treba odpraviti in urediti tako, da se pešcem omogoči prečkanje Andrijaničeve ceste na dveh mestih, in to v križišču z ulicama Velika Bučna vas in Ločna oziroma Lamutova ulica. Treba je tudi rekonstruirati ulico Velika Bučna vas,” se zavzema. Projekt za to je bil izdelan že pred štirimi leti in predvideva ureditev ulice Velika Bučna vas v dolžini približno 100 metrov od križišča z Andrijaničevo cesto, promet v križišču bi vodili s semaforji, uredili bi prehod za pešce in kolesarje. A do izpeljave projekta ni prišlo, kot pravi, zaradi nezadostnih finančnih sredstev. Tako ta projekt, kot mnogo drugih, ostaja v predalu, tam živeči krajani, ki že leta opozarjajo na nevarnost, pa se bojijo, da bo prej prišlo do nesreče, preden se bo našlo denar za prometno ustreznejšo ureditev.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se