Talne označbe razburile voznike: Napako je naredil izvajalec in zvočne zavore že odstranil
»Zvočne zavore« za umirjanje prometa na cesti Brežice–Bizeljsko so razburile voznike. Na Direkciji za infrastrukturo pravijo, da izvajalec ni upošteval navodil proizvajalca glede debeline nanosa. V kratkem bodo zdaj tam zarisali optične ovire.

V zadnjih tednih smo v uredništvo prejeli kar nekaj klicev oziroma sporočil glede neprimernih hitrostnih ovir, ki so pred dobrim mesecem »zrasle« na cesti Brežice–Bizeljsko pri križišču za Kapele oziroma Globoko. Šlo je za debele črte, zarisane tik pred križiščem na vsaki strani ceste. Izvajalec je sicer v preteklih dneh ovire že odstranil.
Konec marca nas je na te »ovire« prvi opozoril bralec Jože, ki je poklical v našo rubriko Halo, tukaj bralec Dolenjca. »Gre za debele in na gosto zarisane črte. Vse bi bilo v redu, če bi pred tem postavili vsaj kakšen znak za omejitev hitrosti ali neko opozorilo, da se bližajo te ovire. Sam sem že starejši in se po tej precej ozki cesti peljem manj od dovoljenih 90 kilometrov na uro. A kljub temu te črte izjemno močno stresejo, kar pa je, sploh za starejšega človeka, zelo neprijetno,« nam je takrat potožil. Ali so te hitrostne ovire res varne, se je spraševal tudi brežiški župan Ivan Molan.
Ker gre za državno cesto, smo zadevo preverili na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo. Kot so nam pojasnili, je šlo za tako imenovane zvočne zavore za umirjanje prometa. »Po pregledu je bila ugotovljena nepravilnost pri izvedbi, s čimer smo izvajalca seznanili, zato jih je že začel odstranjevati,« so nam odgovorili na direkciji. Ali je šlo za predebelo zarisane črte oziroma za kakšno nepravilnost točno je šlo, na direkciji niso natančneje pojasnili. Dejali so le, da je debelina nanosa za zvočne zavore »odvisna od navodil proizvajalca za nanos materiala, ki pa v konkretnem primeru niso bila upoštevana«.

O tem, zakaj ob tem niso vzpostavili opozorilnih znakov ali znakov za omejitev hitrosti, kot se je med drugim spraševal tudi naš bralec, so nam pojasnili, da se skladno s Pravilnikom o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah ob zvočnih zavorah ne postavlja vertikalna prometna signalizacija. Tovrstne zvočne ovire so, kot dodajajo, izvedene tudi drugod po Sloveniji, vendar v pravilni debelini nanosa talne označbe.
»Za nepravilno izvedene talne označbe izvajalec ni prejel plačila. Odstranil jih je na svoje stroške,« so še zapisali. Namesto zvočnih naj bi »v najkrajšem mogočem času in odvisno od vremenskih razmer« na omenjenem odseku predvidoma izvedli optične ovire, prav tako iz obeh smeri pred križiščem. V povprečju je sicer po omenjenem odseku lani peljalo nekaj manj kot 3.900 vozil na dan.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se