Pod paviljoni o televiziji, kulturi in krizi

##IMAGE-2292318##
Gosta sinočnjega Poletnega večera pod paviljoni, kot so v knjižnici Mirana Jarca poimenovali torkove septembrske pogovore, sta bila direktorica Televizije Novo mesto Irena Vide in direktor Javnega sklada za kulturne dejavnosti Igor Teršar, ki sta govorila predvsem o delovanju medijev in kulturni dejavnosti v času krize.
"Kriza se je močno zažrla v vse medije in tudi Vaš kanal ni izjema. Že pred štirimi leti smo se odzvali nanjo tako, da smo okrnili ekipo, ki ustvarja naš program, zaradi tega pa smo se morali odreči nekaterim vsebinam. Odločili smo se, da bomo ohranili poudarek na informativnem programu in se odrekli nekaterim oddajam bolj zabavne vsebine. To, da poročamo o dogodkih v vsakem najmanjšem kraju, ki pa so tamkajšnjim ljudem zelo pomembni, nas povezuje z našimi ljudmi, to je najbolj pomembno. Ko dva meseca zaradi izjemnega povečanja stroškov ob digitalizaciji nismo oddajali signala prek antenskih sistemov, so telefoni stalno zvonili, tedaj smo videli, kaj naš program pomeni ljudem," je povedala Videtova in med drugim napovedala, da bo revija Vaš mesečnik, ki ga izdaja novomeška televizija, izhajal še do stote številke, potem pa se bodo odločili, ali bodo s tem še nadaljevali, a na silo ne bodo vztrajali.
Igor Teršar je povedal, da je krizo čutiti tudi na področju ljubiteljske kulture, ki je po raziskavi nekega francoskega inštituta ne le po množičnosti ampak tudi po kakovosti v samem svetovnem vrhu.
"Vendar ljudje ne odnehujejo. Težko je hoditi na vaje in iz svojega žepa plačevati stroške, če si izgubil službo, a ljudje tudi v takih primerih ne odnehajo. V Sloveniji več kot sto tisoč ljudi deluje v ljubiteljski kulturi, niso redki primeri, ko v društvu delajo tri generacije, od dedka do vnuka. Iz društvenega življenja so se v preteklosti razvile številne kulturne ustanove - glasbene šole knjižnice, gledališča ... Novo mesto, na primer, je lahko ponosno na svoje inštitucije in posameznike, ki tudi v širšem okolju na področju kulture veliko pomenijo - Rok Biček, Nejc Gazvoda, APT, Jazzinty, Fotopub, Kres ..." je našteval Teršar in poudaril pomen kreativnosti v prizadevanjih za izhod iz krize tudi v industriji.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se