© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dijaški radijski oglasi


Jerneja Lovenjak, 4. e, Ekonomska gimnazija Brežice
5. 1. 2011, 10.50
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

mladi_dopisnik_1.jpg

##IMAGE-3483050##

Pri pouku podjetništva nas je v decembru obiskal prof. dr. Jaka Vadnjal, ki je eden od profesorjev na Fakulteti za podjetništvo Gea College v Ljubljani. Tržno komuniciranje so vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja, da bi vzpostavilo komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi strankami, ter je rezultat skupinskega dela strokovnjakov s področij trženja, psihologije, sociologije, komunikologije in grafičnega oblikovanja.

Prisluhnili smo zgodbi o Jožetu, ki ni bil uspešen pri prodaji izdelka, saj ga ni oglaševal, kupcev pa o izdelku tudi ni informiral. Razdeljeni v skupine smo sestavljali radijske oglase za izbrane izdelke in storitve. Med ustvarjanjem oglasov smo izvedeli, da najboljši oglasi trajajo okoli 8 sekund, da morajo biti kratki in jedrnati, predvsem pa smo se tudi zelo zabavali.


© 2025 Dolenjski list Novo mesto d.o.o.

Vse pravice pridržane.