NOFIŠ: Po Izletu še Kruha in iger

V okviru Novomeške filmske šole se bo danes v atriju kluba LokalPatriot odvrtel film novomeškega režiserja Klemna Dvornika, Kruha in iger. Po projekciji filma in pogovoru z ustvarjalci, sledi koncert domače skupine Kill Kenny.
Kot so še sporočili iz zavoda Lokalpatriot, je skupina Kill Kenny za film Kruha in iger prispevala tudi nosilno pesem – Rožice, sicer priredbo novomeške skupine Dan D. Domača zasedba Kill Kenny se sicer vse bolj uveljavlja na slovenski glasbeni sceni. Nastala je na ruševinah nekdanje nu-metal skupine Wet Bed in danes ustvarja močno avtorsko glasbo, v besedilih pa prepleta različne teme: od družbeno-kritičnih do vsakdanjih rock’n'roll zgodb. Februarja lani je s producentom Tomislavom Jovanovičem – Tokcem v belokranjski vasici Kal pri Semiču posnela gradivo za svojo prvo ploščo, z videospotom ”Outta control”, ki je nastal v sodelovanju s predragom Rajčićem – Periczo, pa se je uspešno povzpela na lestvico televizijske oddaje Videozid. Prvenec “Josh” vsebuje 12 skladb, ki nakazujejo novo dobo domačega rocka, skupina pa se že pripravlja na snemanje druge plošče.
Danes bo v okviru Novomeške filmske šole v knjigarni Goga tudi predavanje Marcela Štefančiča o tem, kako posneti nizkoproračunski film in zakaj bi le ta moral predstavljati prihodnost slovenskega filma.
Letni kino na trgu pred frančiškansko cerkvijo polno zaseden
Včerajšnji dan je sicer minil s pravim začetkom dela na filmski delavnici, kjer so se predvsem posvečali režiji. Delavnico je vodil Vlado Škafar. Obiskovalce je navdušila večerna projekcija Izleta, ki ga je režiral domačin, Nejc Gazvoda. Dan se je zaključil z nastopom eksplozivnega dvojca New Wave Syria, ki sta s svojim nastopom tudi uradno odprla festival Muzejski vrtovi.
V popoldanskih urah so se obiskovalci lahko udeležili tudi predavanja Stojana Pelka, filmskega publicista in esejista, nekdanjega glavnega urednika filmskega mesečnika Ekran (1990-1995). Na oddelku za sociologijo kulture Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani predava izbirni predmet “Sociologija kina”, so še navedli v sporočilu za javnost.
